آرزو و امید

خرید بک لینک
در این پست سه تا موضوع رو میخوام مطرح کنم

1- نگاهی دوباره به امیدها و آرزوها

2- تاثیرگذاری تغییرات محیطی و جسمی و روحی بر آرزوها و خواستنی ها و نخواستنی ها

3- چه آرزوهایی داری

اینها رو میخوام کامل کنم. هنوز مطلب تموم نشده ....فعلا اینها رو می نویسم تا بعد که کامل بشه.

گاهی درباره امید ها و آرزوها مطالبی می خونیم یا می شنویم. قطعا این دو تا با هم فرق دارند. هر دو با ارزش و برای زندگی بشری لازمند و نباید گرفتار خوب بودن یا بد بودن یکی از این ها بشیم.

....

نباید به کارهای ناتمام همیشگی در روزمرگی های مسخره گیر کنیم مثل ماهی به قلاب... نمیخوام مسئولیت های خونواده و اجتماع زمین گیرم کنه. خیلی دوست دارم از همه چی جدا بشم و برم به جایی که کسی رو نشناسم و گم بشم در اونجا... دلم می خواد می رفتم به یک سرزمین خیلی دور و دوست دارم تنها باشم و کسی با من کاری نداشته باشه نه زن و فرزند نه دوست و اشنا و نه کسی از من کمک بخواد . خیلی خوبه که با کسی آشنا و دوست بشم که خودم انتخابش کنم . دوست دارم الان همین امروز ساده و ماجراجویانه به یک جزیره دور سفر کنم و اونجا کار کنم و خرج زندگیم کنم اونهم روزانه. اصلا برای فردا هیچ کار نکنم و به فکر روزهای بعد نباشم و غم فردا رو نخورم و خوش باشم با طبیعت و خدا و خودم ...

حتی اگر مهلتم برای زندگی کم باشه تلاش می کنم در اولین فرصت این آرزو رو عملی کنم.

یک جزیره می خوام در اقیانوس، اون دور دورها، تنها ٬ آروم و دلکش. یکی از اون جزیره های کوچیک در اقیانوس ها. برم تمام ساحل رو پای برهنه بگردم. پام توی شنها فرو بره و کم کم پوست پام ضخیم بشه و هیچوقت چیزی نپوشم. توی آب اقیانوس آبتنی کنم و ماهی بگیرم و کلاٌ غذامو خودم آماده کنم.

خیلی قشنگه که تنها باشم و در جزیره ای با کسی که به دلم میشینه آشنا بشم و اون ببینه که آهی در بساطم نیست و خانه بدوشم و با طبیعت و کار روزانه گذران میکنم ولی بیاد و کنار من بشینه و هم صحبت من بشه. زحمتی و درد یا مایه دغدغه برای هم نباشیم. هر وقت بوسه میزنم تمام وجودم اینو بفهمه و من خوشایند و مایه آرامش و آرزوی همیشگی اون باشم. محبت و مهر و لطافت و خنده بین ما حرف بزنه. از بودن و نشستن کنار هم و از اینکه دستش رو بگیرم، لذت ببرم. زندگی رو بفهمم بدون شروع و پایان و بدون خط فاصله و بدون ویرگول و بدون اما و اگر و شاید ...

شبها از خستگی بیافتم روی زمین و روی برگهای پهن درخت های جزیره. وقتی بخوابم ستاره ها رو توی دستم بگیرم و از رطوبت و خنکی هوا خودمو جمع کنم و بدون دغدغه های ایرانی و بدون فکر به هیچ بنی بشری بخوابم. صبح ها با بوسه های نسیم خنک دریا یا با صدای پرنده های وحشی بیدار بشم. دلم میخواد توی دل این طبیعت گم و فراموش بشم برای همیشه. برای همیشه .

دوست ندارم کسی منو بشناسه و از همه دوستی های الکی و اقتضایی و روابط مصلحتی و وظیفه هام فرار کنم. از هر چیزی که بهم تحمیل بشه و از هر آدم بی مصرفی دور بشم. این یک آرزوی اساسیه

قطره های باران ...

ما را در سایت قطره های باران دنبال می‌کنید

برچسب: آرزو و امید,آرزو و اميد,شعر ارزو و امید,تفاوت آرزو و امید,فرق آرزو و امید,اس ارزو و امید,آرزو امیدی,ارزو امید,اس ام اس آرزو و امید,داستان ارزو و امید, نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 6:41

صفحه بندی